|
SERVICE/FELANMÄLAN: Proffessional |
HÄR KAN DU SKICKA IN DIN FELANMÄLAN. FYLL I FORMULÄRET NEDAN SÅ HANTERAR VI ÄRENDET I TURORDNING
Servicebolaget Nord AB är auktoriserad servicepartner till: Miele professional, Miele Vård och medicinteknik samt Miele hushållsprodukter
Exempel där garanti inte gäller är exempelvis:
Inget fel kan konstateras
Ljudbild överensstämmer med produktens manual. (Ljudbilden kan komma att förändras under dess livslängd)
Felaktigheten beror på felaktig installation, fel orsakat av yttre påverkan, felaktig hantering, ovarsamhet eller bristande underhåll och rengöring
Produkten har använts till annat än vad den är till för
Produkten har tidigare reparerats av ej behörig personal och/ eller med annat än originaldelar
Produktens försäkring täcker ej gällande försäkringsvillkor
Ej garanti enligt gällande lagstiftning
Innan du kontaktar oss för service eller felanmälan ber vi dig att först se om du kan avhjälpa felet själv. I din bruksanvisning finns en tabell som beskriver enklare fel och hur man kan åtgärda dem. Observera, elektriska fel skall alltid åtgärdas av certifierad servicetekniker.
Rotarbete och rutarbete |
Skatteverket |
Om du som kund önskar nyttja rutavdrag eller rotavdrag så måste detta anges med ett "särskilt meddelande" från Skatteverket innan arbetsorder registreras. Detta dokument måste bifogas i formuläret nedan (se bifoga fil) för att vi skall kunna hantera ert ärende med dom avdrag som önskas. OBS detta kommer inte att registreras i efterhand.
|
|
Produkt (ex Kyl, frys, spis)*